Abs are made in the kitchen!

De meeste mensen weten helaas half niet hoe belangrijk je voedingspatroon is als je traint!

Eerst moet je bijvoorbeeld weten hoe jou lichaam werkt maar hoe doe je dat?

Elk lichaam is immers anders.
Als je van jou personal coach een voedingsschema krijgt en het ligt je niet of je vind het niks en daarom al niet eens langer dan een week probeert dan is de fitness industrie niks voor jou.

Dan kan je beter thuis blijven.
Klinkt hard maar dan is biljart of darten met een pilsje erbij misschien meer wat voor jou, vergeet dat bord met vette bitterballen ook niet trouwens! ..dat past dan misschien beter bij je.

Maar waarom? Ik breng het erg kru maar het komt er op neer dat je moet doorzetten, discipline nodig hebt.

Je voeding en ook trainingsschema heeft minimaal 3 weken de tijd nodig om verschil te kunnen tonen op de weegschaal en in de spiegel. Zien, ervaren meten en wegen, meten is weten!
Je kan niet verwachten dat als je een schema krijgt je na 1 week al resultaat ziet of merkt! Dat bestaat niet, dat zit tussen je oren dat noemen wij een placebo effect.

 

Vergelijk het met dure wijn in een lege fles van goedkope vieze wijn gooien en deze voorschotelen op een BBQ en iedereen vind deze ineens lekker..

Je houdt jezelf of wordt voor de gek gehouden.

Wij van Twisted PT staan voor feiten, cijfers en vooruitgang.

Ook is het belangrijk om na uiterlijk 8 weken je werkende dieet/ schema een aanpassing te geven en ook is het prima om eens per week een patatje te halen, lekker man!

Hier van ga je werkelijk waar geen negatieve effecten ondervinden.

Je hebt slechte vetten zelfs nodig! Als je jouw kind constant beschermt tegen een vol met bacterie krioelende zandbak en dit lukt je 2 jaar..en jou kind lukt het toch om er in te komen en neemt voor het eerst na jaren extreem beschermt te wezen voor ziektekiemen een grote hap zand, geven wij garantie erop dat deze doodziek wordt.

Dat gebeurt dus ook met je lichaam als deze over beschermt tegen slechte voeding.

Zie dit nu niet als vrijbrief om je ongeneerd vol te proppen maar las gewoon zo 2 a 3 cheat maaltijden per week in.

Maaltijden geen dagen!

Een ectomorph, mesomorph of endomorph.

Ook is het belangrijk om te weten wat voor lichaamstype je hebt.

Een mesomorph is hoekig van bouw en komt makkelijk aan in spier kracht en in vet.

Een ectomorph is smal gebouwd en komt juist weer moeilijk aan een beetje het tegenovergestelde van een mesomorph.

En een endomorph is van nature atletisch en heeft een beetje het beste van beide werelden.

Het is belangrijk om samen met jou personal coach jou lichaamstype te bepalen.

Daarnaast je leeftijd ,gewicht, vet en spierpercentage. Op deze manier kan er bepaald worden met een goed trainingsschema aan de hand van jou doelstelling wat voor voeding voor jou het beste hier bij gaat werken.

Ook word er wat vaak vergeten word gekeken naar jou dagelijkse bezigheden. Ik hoor je "dagelijkse bezigheden"? Ja dat dus.. Ook werk en de intensiteit die daar in zit moet meegenomen worden in het bepalen van de nodige voeding!

Heb je fysiek werk dan verbrand je natuurlijk meer dan dat je zittend werk hebt. Hierop moet ook alles aangepast worden.

Je complete levensstijl is van invloed op jouw doel.

Ben je nieuwsgierig geworden? Wil jij ook jou pad naar persoonlijke glorie bewandelen? Mail dan snel! Klik hieronder.